Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > >

GY.I.K.

Segítségre van szükség? Alábbiakban próbálunk választ adni néhány lehetséges kérdésre.

Ha mégsem találod a választ, tedd fel kérdésedet: info@maxmarket.hu

Regisztráció nélkül is vásárolhatok?

Igen, regisztráció nélkül is lehet vásárolni.

Miért érdemes regisztrálnom?

Regisztrált, visszatérő vásárlóinknak kedvezményrendszert dolgozunk ki hamarosan. Az új akciókról és újdonságokról hírleveleket küldünk. 

Nem találok egy terméket, amit szeretnék megvásárolni!

Mindent megteszünk, hogy az árukészletünk minden eleme megjelenjen a kínálatban. Ha azonban mégis előfordulna, hogy nem találsz egy terméket, amit pl. a hírlevelünkben láttál, kérjük jelezd nekünk az info@maxmarket.hu címen.

Mit jelent az "érdeklődj!" kifejezés a termékoldalon?

A termék elérésére vonatkozóan pontosítanunk kell a beszállítókkal, ezért javasoljuk, hogy akár e-mail-en az info@maxmarket.hu címen, akár telefonon a +36 30 646 5545 telefonszámunkon érdeklődj.

Mit jelent a Hardver Bérlet, én is választhatom?

Hardver Bérlet  bizonyos nagyobb értékű műszaki berendezések bérlési lehetősége. Jelenleg egyéni vállalkozóknak, cégeknek, jogi személyeknek vagy költségvetési intézményeknek érhető el. Magánszemélyeknek jelenleg nem tudunk ilyen lehetőséget biztosítani. Igyekszünk, hogy mihamarabb kedvező részletfizetési konstrukciót tudjunk nyújtani magánszemélyek részére is.

Csak házhoz tudom rendelni a terméket?

A Magyar Posta Logisztika rengeteg átvételi ponttal bír az országhatáron belül. Számos Posta Pont, Coop üzlet, Mol benzinkút és Csomagautomata áll rendelkezésre. Erről bővebb információt itt találsz. A vásárlási folyamatkor ki tudod választani a hozzád legközelebbi vagy legpraktikusabb átvételi lehetőséget.

Mennyi idő alatt érkezik meg a megrendelt termékem?

2 - 5 munkanapon belül vállaljuk a megrendelt termékek megérkezését az átvételi pontra. A legtöbb esetben a munkanapokon 14:30-ig leadott rendelések kettő munkanapon belül megérkeznek.

Milyen fizetési módok közül választhatok?

  • Fizetés utánvéttel a futárnak vagy az átvevő pont munkatársának, készpénzzel vagy bankkártyával, a Barion rendszerén keresztül.
  • Banki átutalással, a megrendelő email címére küldött díjbekérő alapján. Ez esetben az összeg beérkezése után kezdjük meg a postázást.
  • Fizetés bankkártyával, a Barion biztonságos rendszerén keresztül, amelyről bővebb információt itt találsz.

Mi történik miután sikeresen rendeltem?

  • Küldünk egy visszaigazoló e-mail-t a rendelés megérkezéséről.
  • Összekészítjük a rendelésnek megfelelő tételeket, majd értesítést küldünk e-mail-en a futárnak történő átadásról.
  • Az átadást követően többnyire 24 órán belül megérkezik a küldemény.

Kapok értesítést a futár érkezéséről?

Igen. Az MPL futárszolgálat előzetesen SMS-ben küld értesítést a csomag várható kézbesítéséről, a futár a közvetlen kézbesítés előtt pedig megpróbál telefonon is kapcsolatba lépni a megrendelőkkel.

Az átvett termékekre mennyi garanciaidő van?

A shop-ban található termékekre többnyire 1 év garancia van, de ez gyártónként eltérő lehet. Nem ritka a 3 év garanciavállalás sem. Az adott termék oldalán fel van tüntetve a garancia időtartama.

Hol találom a számlát?

Többnyire a csomagoláson belül helyezzük el a termék mellett a számlát. Terjedelmesebb termékek, pl. televíziók, monitorok esetében a doboz "emelő" fülénél szoktuk becsúsztatni a számlát. Kérjük légy figyelmes a csomagolás bontásakor.

Problémám van a termékkel, mi a teendőm? 

Javasoljuk, hogy a probléma észlelésekor azt írásban minél hamarabb jelezd felénk: info@maxmarket.hu. Segíteni fogunk az esetleges probléma mihamarabbi elhárításában.

Szeretném visszaküldeni a megrendelt terméket.

A kézbesítéstől számított 14 napon belül mindenkinek joga van elállni a vásárlástól, melyet mi minden további kérdés nélkül elfogadunk. Ez esetben kérjük, hogy sértetlen, eredeti csomagolással küld vissza részünkre a terméket. (Kellékanyagoknál fontos, hogy nem volt a nyomtatóba vagy az eszközbe töltve). Kérjük, a termékkel együtt küldd a kitöltött elállási nyilatkozatot, amelyet itt tölthetsz le PDF formátumban.

Mint vásárló milyen jogokkal rendelkezem, hova forduljak?

Oldalunkon megtalálható a Fogyasztó Barát menüpont (a lábléc bal oldalán). Közérthetően, de a törvényi szabályozásnak megfelelően ad tájékoztatást a felmerülő kérdéseire. Ezen kívül az Általános Szerződési Feltételek-en (ÁSZF) belül tud még több információhoz jutni.

Mint hivatalos szervezethez, a Fogyasztóvédelmez tud esetleges panaszával fordulni, amelynek elérhetőségeit az alábbi linkre kattintva tudja megtekinteni: http://fogyasztovedelem.kormany.hu/

Reméljük, tudtunk segíteni kérdésed megválaszolásában. Ha nem, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot az info@maxmarket.hu címen.