Regisztráció nélkül is vásárolhatok?
Igen, regisztráció nélkül is lehet vásárolni.
Miért érdemes regisztrálnom?
Regisztrált, visszatérő vásárlóinknak kedvezményrendszert dolgozunk ki hamarosan. Az új akciókról és újdonságokról hírleveleket küldünk.
Nem találok egy terméket, amit szeretnék megvásárolni!
Mindent megteszünk, hogy az árukészletünk minden eleme megjelenjen a kínálatban. Ha azonban mégis előfordulna, hogy nem találsz egy terméket, amit pl. a hírlevelünkben láttál, kérjük jelezd nekünk az info@maxmarket.hu címen.
Mit jelent az "érdeklődj!" kifejezés a termékoldalon?
A termék elérésére vonatkozóan pontosítanunk kell a beszállítókkal, ezért javasoljuk, hogy akár e-mail-en az info@maxmarket.hu címen, akár telefonon a +36 30 646 5545 telefonszámunkon érdeklődj.
Csak házhoz tudom rendelni a terméket?
Házhoz is rendelheted a termékeket, de igény esetén csomagpontra, posta pontra, vagy csomagautomatába is kérheted. Erről bővebb információt itt találsz. A vásárlási folyamatkor ki tudod választani a hozzád legközelebbi vagy legpraktikusabb átvételi lehetőséget.
Mennyi idő alatt érkezik meg a megrendelt termékem?
Készleten lévő termék esetén, jellemzően 1 - 3 munkanapon belül vállaljuk a megrendelt termékek megérkezését az általad megadott címre.
Milyen fizetési módok közül választhatok?
- Fizetés utánvéttel a futárnak vagy az átvevő pont munkatársának, GLS esetén készpénzzel vagy MPL esetén akár bankkártyával és készpénzzel is.
- a Barion online rendszerén keresztül.
- Banki átutalással
Mi történik miután sikeresen rendeltem?
- Küldünk egy automata visszaigazoló e-mail-t a rendelés megérkezéséről.
- Külön telefonon vagy írásban is visszaigazoljuk a megrendelésedet.
- Készleten lévő termék esetén 1-3 munkanapon belül nálad a megrendelt termék.
Kapok értesítést a futár érkezéséről?
Igen. Az MPL és a GLS futárszolgálat is előzetesen SMS-ben és/vagy e-mailben küld értesítést a csomag várható kézbesítéséről, a futár a közvetlen kézbesítés előtt pedig megpróbálhat telefonon is kapcsolatba lépni a megrendelőkkel, amennyiben szükséges.
Az átvett termékekre mennyi garanciaidő van?
A shop-ban található termékekre többnyire 1 év garancia van, de ez gyártónként eltérő lehet. Nem ritka a 3 év garanciavállalás sem. Az adott termék oldalán fel van tüntetve a garancia időtartama.
Hol találom a számlát?
Többnyire a csomagoláson belül helyezzük el a termék mellett a számlát. Terjedelmesebb termékek, pl. televíziók, monitorok esetében a doboz "emelő" fülénél szoktuk becsúsztatni a számlát. Kérjük légy figyelmes a csomagolás bontásakor.
Problémám van a termékkel, mi a teendőm?
Javasoljuk, hogy a probléma észlelésekor azt írásban minél hamarabb jelezd felénk: info@maxmarket.hu. Segíteni fogunk az esetleges probléma mihamarabbi elhárításában.
Szeretném visszaküldeni a megrendelt terméket.
A kézbesítéstől számított 14 napon belül minden magánszemélynek joga van indoklás nélkül elállni a vásárlástól, melyet mi minden további kérdés nélkül elfogadunk. Ez esetben kérjük, hogy sértetlen, eredeti csomagolással küld vissza részünkre a terméket. (Kellékanyagoknál fontos, hogy nem volt a nyomtatóba vagy az eszközbe töltve). Kérjük, a termékkel együtt küldd a kitöltött elállási nyilatkozatot, amelyet itt tölthetsz le PDF formátumban.
Mint vásárló milyen jogokkal rendelkezem, hova forduljak?
Oldalunkon megtalálható a Fogyasztó Barát menüpont (a lábléc bal oldalán). Közérthetően, de a törvényi szabályozásnak megfelelően ad tájékoztatást a felmerülő kérdéseire. Ezen kívül az Általános Szerződési Feltételek-en (ÁSZF) belül tud még több információhoz jutni.
Mint hivatalos szervezethez, a Fogyasztóvédelmez tudsz esetleges panaszával fordulni, amelynek elérhetőségeit az alábbi linkre kattintva tudod megtekinteni: http://fogyasztovedelem.kormany.hu/